Saturday, December 31, 2011

End of Eleven


Hari terakhir tahun ni. Banyak kenangan aku tinggal kan. Suka, duka, pahit di satukan menjadi kenangan. Akan aku ingat sampai bila2. Berusaha seiring dengan doa, itu yang aku lakukan. Menjadi yang terbaik daripada yang terbaik bukan mudah dengan harapan tak kan hilang dalam ingatan. Jumpa dan berpisah satu lumrah kehidupan, hanya yang bersedia akan menjadi cekal. Terima kasih kepada yang membantu selama ni, hanya Allah dapat membalas. Aku manusia biasa yang penuh dengan kelemahan. Wujud dengan satu sikap yang positif meneraju sebuah akal di hujung anggota. Berlandaskan agama yang sempurna, untuk menjadi manusia yang berjaya. Maafkan aku jika ada kesalahan diri sesiapa mahupun dimana-mana. Bukan aku yang menulis ini semua, tetapi semua terletak pada ilahi.
Kisah baru akan di buka dengan penuh cabaran yang semua tidak tahu selok-belok nya. Aku berdoa supaya di tabah kan hati dengan menjadi yang lebih cekal. Berfikiran dengan lebih matang, melakukan dengan lebih yakin, bergerak dengan lebih maju. Ia bukan satu angan2 kosong tetapi ia sebuah impian yang semua inginkan. Hidup yang bermain dengan nombor bagi menguruskan manusia yang bijak pandai. Aku bersyukur dengan apa yang ada sekarang dan semoga berkekalan walaupun ia satu pengorbanan. Maafkan aku sekali lagi jika ia dianggap mementingkan diri sendiri. Bukan berniat tapi ia sudah tertulis. Bukan aku inginkan tapi ini kehendakNya. Aku akan cuba yang terbaik untuk menjadi yang terbaik. Ingin melihat diri ini, keluarga, dia, sahabat semua nya berjaya. Sentiasa menjadikan ini satu permulaan dan bukan nya satu pengakhiran.

Selamat tinggal kenangan, Selamat datang permulaan.

No comments: