Wednesday, January 12, 2011

Kau Berbual La Bro...

Fuh,diam x diam da 2mggu aku kt shah alam.Penat gak ar nk settle 'anak' baru masuk sekolah ni.Nak kene register itu ini la.Nak2 dduk umah sewa plak,fuhh byk gile pakai duit.Poning kpalo pakcik.Tapi tu la,ble da blaja taraf tinggi sikit ni,kene rase la smua tu.Dulu smua org suap kan senang la.Ni da kene beli kari(berdikari) sendiri.Xde pe pon nak di cerita kan sepanjang dua mggu ni,cume perasaan sedikit terganggu la dengan suasana baru ni.Xtau la sapa yang terganggu,aku ka depa.Aku mmg dpt tau perasaan ni akan timbul punye,tp aku just biar je la dulu.So skrg "monyet da panjat pokok kelapa tinggi sangat".Da melampau la kan panjat tinggi sgt tu.So skrg xtau nak ckap per da.Nak ditegur takut kecik ati,kecik kpala,kecik segala2nya..haish..Sabor je lah ye dok?:)
Kesimpulan nye,mmg la bersimpul.jgn smpi aku simpul leher kau.. ;)
Sayonara...

No comments: