Thursday, December 30, 2010

Rangkuman 2010

Tahun 2010 akan melabuh kan tirai lagi beberapa jam. Penuh kenangan manis dan pahit aku tempuhi sepanjang tahun 2010...
Stelah 3 tahun aku belajar kt melaka, tahun 2010 ialah tahun terakhir aku belajar kt sane.
Alhamdulillah, syukur. Selepas ni,aku akan menghabiskan belajar aku kt Shah Alam pulak.
Semoga tahun 2011 yang akan datang ni akan membawa lagi seribu makna.Moga aku tabah menghadapi tahun baru ni... :)

Sejarah baru juge tercipta pada tahun 2010 ni iaitu negara kita telah berjaya memenangi Piala AFF Suzuki 2010 buat julung2 kali nye. Ini membawa begitu bermakna buat sejarah bola sepak negara kita setelah hampir 16 tahun kita menunggu.Harap2, semua ni adalah akan membawa erti pada tahun 2011 nnti...

Apa yang penting sepanjang tahun 2010, keluarga,kawan2 adalah saat bersama mmg xboleh aku lupe kan. :)

Dengan ada saki baki tahun ni, aku saje rangkum kan gambar2 tahun 2010 aku.. :)

No comments: